MATESLOV - EBRO

08.10.2014 10:34

Již delší dobu spolupracujeme s firmou MATESLOV.

Nabízíme zapůjčení auta, které je možné využít jako jednu z možností dopravy na Ebro.

www.rybareni.mateslov.cz/pujceni-dodavky.html

Firma otevřela internetový obchod s rybářskými a mysliveckými potřebami.

www.mateslov.cz

Nový článek od Matese:

Mateslov na EBRU!

Už jsou tomu tři roky co jsem se poprvé dostal na Ebro díky mému společníkovi v podnikání Jardovi.

Vzal mě tehdy do rybářského ráje do kempu Michala Kováře, který zde chytá asi patnáct let. Kemp na horní přehradě provozuje přes tři roky.

Po našem příjezdu mě okouzlila nádherná příroda, klid a pohoda u břehů přehrady.  Prostředí mi připomínalo spíše krajinu Mexického rázu.

Na ryby jsme se dostali  až druhý den. První večer byl seznamovací. U místního pití VETERÁNA jsme se seznámili se všemi způsoby lovu a dalšími potřebnými věcmi.

Druhý den ráno (okolo oběda) jsem vyrazil s Michalem na vodu.Vzal mě na super místa a za asi tři hodiny jsme spolu chytli 43 candátů. Byl jsem z toho naprosto unešený. Další den se opakoval stejný scénář jako předešlý den. Musel jsem naznat,že jsem byl  candátů přechytaný. Michal mi nabídnul, že bychom mohli vyrazit na vábničku. Říkal, že se musí využít situace, dokud nefouká silný vítr. Samozřejmě, že jsem souhlasil. Na vábničku jsem zatím jezdil pouze na Dalešice a na Mušov. Když jsem se po pár bouchnutí podíval na sonar nechápal, jsem kolik sumců zde musí být. I když se nám ten den podařilo přelstít pouze několik dorostenců a jednoho 190 cm měl jsem jasno. Na tuto lokalitu nezanevřu a budu se vracet. A také tak plním.

Na tuto přehradu jezdím dvakrát až třikrát do roka a ještě se mi nestalo abychom úplně vyhořeli.

Vozím sem i mnoho známých a myslím, že jsou také spokojeni.

Kvůli tomu jsem koupil i auto devítimístný Ford Tranzit pro větší skupiny rybářů. Toto auto i půjčuji pro jiné party, které se do Španělska chtějí též podívat.

Při první výpravě jsem chtěl zdolat nějakou tu "dvojku". Nepodařilo se, počasí nám nepřálo. Chytil jsem  jich několik, ale přes dva metry se ne a ne dostat. Vynahradil jsme si to candáty a kapry. .  .V ten samý rok jsem naplánoval výpravu ještě dvakrát. Vytoužený sumec se mi podařil zdolat. Největší měl 220 cm. Letos se mi podařil dokonce nový osobáček - sumec 224 cm. Myslím, že je pořád co překonávat a proto se budu několikrát do roka k Michalovi vracet. Kemp je přímo u vody, Michal zajistí perfektní servis. Můžete si půjčit lodě, vybavení na rybolov, auto, návnady, polopenzi či plnou penzi ... Michal je  podle mě je skvělý průvodce a vábničkový virtuóz.

Pokud už plánujete nějakou výpravu na Ebro, zvažte jaké budete mít sebou vybavení. Není nic horšího než čekat na záběr trofejní ryby a v okamžiku, kdy ta vytoužená chvíle přijde, zklame vás prut, naviják nebo šňůra. Pokud nechcete přijít o nějaké to zklamání, raději si vybavení vypůjčete, nebo nakupujte ověřené a vyzkoušené výrobky. Rád poradím s vybavením, které je  k dostání  v  vašem e-shopu. (www.mateslov.cz) Tento e-shop není narvaný všemožnými věcmi, ale myslím že prodávám kvalitní a odzkoušené potřeby jak pro rybaření, tak i myslivost. Mimochodem jsme i vášnivý myslivec.

Pokud mám doporučit tak  mám odzkoušené pruty WFT, navijáky TICA CIBERNETIC a DAIWA.  Sumcovou  i návazcovou šňůru HUPROVKU. Háčky používám zn. OWNER. Vábničky mám otestované JP. Jsem s nimi nadmíru spokojen.

Je jasné, že vám úlovky  nikdo nezaručí, ale v tomto kempu se snaží dělat maximum i když ryby neberou.